بلاگ

معروف ترین سواحل دبی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره سواحل دبی

معروف ترین سواحل دبی

ساحل لامر La mer beach

ساحل لامر La mer beach
ساحل لامر La mer beach – سواحل دبی

یکی از بهترین و پرتردد ترین سواحل شهر دبی محسوب می شود که هر موقع به انجا بروید گردشگران و توریست های بسیاری را می توانید در آنجا ببینید.
در این ساحل تفریحاتی بسیاری برای استفاده بازدید کنندگان وجود دارد که می توانید از تمامی انها استفاده نمایید.
دوش، رختکن، سالن ماساژ و غیره از دیگر امکانات قابل دسترس بازدید کنندگان، مردم، توریست ها و مسافران در این ساحل می باشند.
علاوه بر امکانات و تفریحاتی که به آنها اشاره نمدیم همچنین در اطراف این ساحل رستوران ها و کافه های متعددی نیز وجود دارند که در صورت تمایل از هرکدام از آنها که مایل باشید می توانید استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این ساحل ببرید.
با استفاده از تاکسی و اتوبوس های مخصوص به راحتی می توانید به این ساحل دسترسی داشته باشید.

ساحل جمیرا Jumeirah Beach

ساحل جمیرا Jumeirah Beach
ساحل جمیرا Jumeirah Beach – معروفترین سواحل در دبی

یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین سواحل کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد که قابل ذکر است در منطقه ای به همین نام واقع شده است.
رفتن به این ساحل برای عموم مردم اعم از ساکنین دبی و همچنین توریست ها و گردشگران آزاد می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که این ساحل بواسطه رعایت استانداردهای بین‌المللی تاییدیه پرچم آبی ساحل را نیز اخذ نموده است که بعنوان یکی از مهمترین تاییدیه ها برای هر ساحل در دبی شناخته شده می باشد.
این مجموعه و ساحل بعنوان یکی از بهترین مکان های برای تفریح و لذت بردن از امکانات ساحلی و آبی آنجا محسوب می شود.
شما با رفتن به این ساحل علاوه بر بهره مندی از امکانات موجود در انجا همچنین می توانید بر روی شن های نرم این ساحل نیز پیاده روی نمایید و در کنار زیباترین منظره ای که ساحل دارا می باشد عکس یادگاری خود را نیز به ثبت برسانید.
اطراف این ساحل تفریحات آبی، امکانات بازی کودکان، مغازههای فروش سوغاتی، کافه و رستوران های بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و بهره مند شوید.

پارک ساحلی الممزار Al Mamzar Beach Park

پارک ساحلی الممزار Al Mamzar Beach Park
پارک ساحلی الممزار Al Mamzar Beach Park – سواحل رایگان دوبی

یکی از شیخ نشین ترین سواحل دبی می باشد که همانند ساحل جمیرا بواسطه رعایت تمامی اصول، قوانین و استاندارد های بین المللی پرچم آبی ساحل را اخذ نموده است.
با رفتن به این ساحل می توانید از تفریحاتی بسیاری نظیر: آمفی تئاتر، استخر، محوطه بازی کودکان، دوچرخه سواری، تفریحاتی آبی و غیره استفاده کرده و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورتان در این ساحل ببرید.
در این ساحل همچنین محوطه ای برای پیک نیک و محوطه ای برای باربیکیو و تفریح و درست کردن غذا نیز وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند از آنها استفاده کنند.
پیاده روی بر روی شن های نرم ساحل و همچنین دوچرخه سواری بعنوان محبوب ترین تفریحات و قسمت های قابل استفاده و بهره مندی در این ساحل شناخته شده می باشند.
در اطراف این ساحل چادرهایی مجهز با امکانات و همچنین اقامتگاه هایی برای استفاده وجود دارند که در صورت تمایل می توانید آنها را برای هر مدت زمانی که دوست داشته باشید رزرو نمایید.
در رابطه با این ساحل نکته مهمی وجود دارد که باید به آن اشاره نماییم و آن این موضوع است که این ساحل چندین ورودی دارد که ورودی برای افراد پیاده و افرادی که با خودرو به آنجا می ‌روند به صورت جداگانه می باشد.
برای رفتن به این ساحل می توانید از ساعت 8 صبح الی 11 شب به آنجا بروید .

شرایط اخذ ویزای دبی ؟

در حال حاضر تنها ویزای الکترونیکی دبی برای ایرانیان صادر می گردد و سفارت دبی در تنها هیچ گونه ویزایی صادر نمی کند .

هیچ محدودیتی در صدور ویزای دبی وجود ندارد ( پسر – دختر – مجرد – متاهل و … )

تنها افراد زیر 18 سال نمی توانند به صورت انفرادی ویزای دبی دریافت نمایند و حتما می بایستی به همراه پدر یا مادر و یا کفیل قانونی اقدام به ثبت درخواست ویزای دبی نمایند .

هزینه ویزا دبی :

سایت ویزای برای دبی به عنوان کارگزار رسمی خدمات ویزای امارات ارزانترین نرخ ویزا دبی را برای هم.طنان گرامی فراهم نموده است .

در جدول زیر قیمت ویزای دبی به تومان و درهم قابل مشاهده می باشد .

 

ویزای 10 روزه دبی

 ویزای 30 روزه دبی

 ویزای 60روزه دبی

عادی

3.600.000 تومان 4.200.000 تومان 6.000.000 تومان

فوری

4.500.000 تومان 5.000.000 تومان ندارد

مولتی

ندارد 7.000.000 تومان ندارد

 

قیمت ویزای دبی برای زیر 18 سال (تومان)

 

ویزای 10 روزه دبی

 ویزای 30 روزه دبی

 ویزای 60روزه دبی

عادی

1.600.000 تومان 2.200.000 تومان 3.000.000 تومان

فوری

2.500.000 تومان 3.000.000 تومان ندارد

مولتی

ندارد 5.000.000 تومان ندارد

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی چیست :

ویزای عادی و فوری در مدت زمان اقامت و نوع ویزا تفاوتی ندارند و تنها تفاوت این ویزا ها در مدت زمان صدور آن می باشد .

ویزای عادی دبی بین 1 تا 3 روز کاری و ویزای فوری دبی بین 1 تا 2 روز زمان برای صدور نیاز دارد .

 

ساحل مارینا Marina Beach

ساحل مارینا Marina Beach
ساحل مارینا Marina Beach – زیباترین ساحل ها د دبی

این ساحل شناخته شده و بسیار مشهور در دنیا در نزدیکی خلیج فارس و در کنار اقاتگاه و استراحتگاه های لوکس و مجللی واقع شده است.
این ساحل همچنین بواسطه تمیز بودن در دبی بسیار شهرت دارد و هر ساله بازدید کنندگان بسیاری برای تفریح و لذت بردن از زیبایی ها و مناظر چشم نواز به این ساحل می روند.
در اطراف این ساحل همچنین رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که بسته به نوع سلیقه و ذائقه خود می توانید از هر کدام از آنها که مایل بودین استفاده نمایید.
یکی از لذت بخش ترین کارهایی که می توانید در کنار استفاه از تفریحات آبی در این ساحل انجام دهید پیاده روی بر روی شن های نرم در کنار دریا می باشد.
این ساحل دارای منظره و چشم اندازی بسیاری زیبا می باشد و شما می توانید با گرفتن عکس های یادگاری متعددی حضور خود در این ساحل را ثبت نمایید.

ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beach

ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beach
ساحل أم سقیم Umm Suqeim Beach – بهترین سواحل امارات

این ساحل محبوب و پرتردد که در دبی واقع شده است با نام سان ست بیچ نیز شناخته شده می باشد و دارای طرفداران بسیاری هم در میان مردم ساکن دبی و هم توریست ها و گردشگرانی می باشد که به دبی برای گذراندن تعطلات سفر می کنند.
این ساحل بواسطه محبوبیت بالایی که دارد معمولا شلوغ و مملو از جمعیت می باشد و اگر می خواهید در سفرتان به دبی ب این ساحل بروید پیشنهاد می شود در آخر هفته ها به انجا نروید زیبا بسیار پرتردد می باشد.
سایه ‌بان، رختکن، غرفه های فروش سوغاتی و وسایل ورزشی و تفریحی، رستوران، کافه و غیره از جمله امکاناتی هستند که با رفتن به این ساحل می توانید از آنها در صورت تمایل استفاده کرده و بهره مند شوید.
ورودی عموم مردم به این ساحل رایگان می باشد و به راحتی می توانید بوسیله استفاده از تاکسی و اتوبوس به آنجا دسترسی داشته باشید.

ساحل کایت Kite Beach

ساحل کایت Kite Beach
ساحل کایت Kite Beach – سواحل رایگان دوبی

یکی از محبوب ترین، زیباترین و رنگارنگ ترین سواحل شهر دبی میباشد که بسیار پرتردد و محبوب در بین مردم ساکن دبی و همچنین توریست ها و گردشگرها می باشد.
برای دسترسی به این ساحل و برای پیدا کردن آن می توانید به سمت دانشگاه وولونگونگ در دبی بروید و سپس با مراجعه به قسمت پشتی این دانشگاه به راحتی به این ساحل دسترسی پیدا نمایید.
اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص، آفتاب گرفتن، دوش های مخصوص، غرفه های فروش سوغات و وسایل ورزشی و تفریحی، دوچرخه سواری از جمله امکاناتی هستند که مسافران می توانند از آنها استفاده کرده و بهره مند شوند.
این ساحل دارای منظره هایی زیبا می باشد که می توانید با گرفتن عکس های یادگاری آن تصاویر را به ثبت برسانید.

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach

ساحل الصفوح Al Sufouh Beach
ساحل الصفوح Al Sufouh Beach – سواحل آزاد دبی

الصفوح یکی از سواحل محبوب و پرتردد دبی می باشد که با نام بلک پالاس بیچ نیز شناخته شده می باشد.
این ساحل در یکی از منطقه های شیخ نشین دبی واقع شده است و دارای بهترین تفریحات و امکانات برای میزبانی از بازدید کنندگان می باشد.
ورود به این ساحل برای عموم مردم اعم از مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات خود به دبی سفر می کنند به صورت آزادانه می باشد.
در این ساحل امکان دوش گرفتن و آفتاب گرفتن وجود ندارد اما بواسطه آرامشی که دارا می باشد بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

ساحل پالم جمیرا The Palm Jumeirah

ساحل پالم جمیرا The Palm Jumeirah
ساحل پالم جمیرا The Palm Jumeirah – بهترین ساحل دبی

ساحل پالم جمیرا یکی از زیباترین منطقه های تفریحی و استراحتی شهر دبی می باشد که نام دیگر آن ساحل نخل جمیرا نیز می باشد.
این ساحل بواسطه اینکه از قسمت بالا شبیه نخل می باشد با نام ساحل نخل نیز شناخته شده می باشد و ساخت دست انسان و بر روی آب های خلیج فارس واقع شده است.
این مجموعه متعلق به اماکن مسکونی لوکس و مجلل می باشد و با رفتن به آنجا می توانید تجربه بودن در مناطق مجلل را تجربه نمایید.
این ساحل دارای کلوپی می باشد که یکی از راه های دسترسی آزاد به این مجموعه را فرآهم می آورد.
تفریحات و امکانات متعدد و بسیاری در این ساحل وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند از آنها استفاده کره و نهایت لذت را از بازه زمانی حضورشان در ساحل پالم جمیرا (ساحل نخل) ببرند.

ساحل جبل علی دبی Jebel Ali Beach

ساحل جبل علی دبی Jebel Ali Beach
ساحل جبل علی دبی Jebel Ali Beach – سواحل رایگان امارات

این ساحل در شهر دبی کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و دارای شن هایی نرم به رنگ خاکستری و درخشان می باشند که قدم زدن بر روی آنها می تواند بهترین تفریح . لذت بخش ترین بخش حضور شما در این ساحل و مکان تفریحی باشد.
نام این ساحل را از روی نام هتل بزرگ، مجلل و لکسی به همین نام انتخاب نموده اند.
در این مجموعه همچنین مسیرهای دوچرخه سواری نیز وجود دارند که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.
علاوه بر امکانات و تفریحاتی که در این ساحل وجود دارد در اطراف آن رستوران ها و کافه هایی نیز برای استفاده وجود دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا