بلاگ

اجاره خودرو در دبی

هزینه و قیمت اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی

اگر جزو افرادی می باشید که علاقه مند سفر به دبی هستید و دوست ندارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید نگران نباشید زیرا با رفتن به این شهر گردشگر پذیر و زیبا و همچنین پیشرفته می توانید برای خود هر مدل ماشینی که دوست داشتید را اجاره کرده و در مدت زمانی که در دبی برای هر نوع قصدی که هستید استفاده نمایید.
هر مسافر از طرق مختلف می تواند نسبت به اجاره خودرو خود اقدامات لازم را به انجام برساند.
اجاره خودرو بواسطه گران بودن برخی وسایل نقلیه می تواند بعنوان گزینه ای راحت و مقرون به صرفه برای افرادی باشد که علاقه به رانندگی نیز دارا می باشند.

هر فرد به محض ورود به فرودگاه بین المللی دبی می تواند در صورت دارا بودن گواهینامه بین المللی از غرفه ها و بادجه های مختص آژانس های معتبر اجاره خودرو بسته به میزان بودجه و مدت زمانی که در دبی حضور دارند ماشین دلخواه خود را اجاره کرده و از آنجا به سمت هتل محل اقامت خود رفته و سپس پس از اتمام مدت سفر مجدد به فرودگاه بازگشته و ماشین را تحویل داده و مدارک خودر را ثبت نمایید.
اگر هم ابتدا مایل به رفتن به هتل محل اقامت و استراحت می باشید می توانید این کار را انجام داده و سپس به یکی از آژانس های معتبر و دفاتر قاونوی آنها رفته و نسبت به اجاره ماشین مد نظر خود با ارائه مدارک مربوطه اقدام نمایید.

تمامی مسافران و توریست هایی که مایل به رانندگی در بازه زمانی سفرشان در دبی می باشند حتما می بیاست قبل از انجام سفرشان گواهینامه بین المللی خود را از کشور محل زندگی خود اخذ نمایند، در غیر این صورت باید بدانید بدون در دست داشتن گواهینامه بین المللی نمی توانید در دبی ماشین اجاره نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در دبی 

تنها مدراکی که برای اجاره خود ملزم به همراه داشتن آنها می باشید عبارتند از:
پاسپورت شخصی متقاضی که مایل به اجاره خودور در دبی می باشد.
تصویری از گواهی نامه بین المللی شخصی که مایل به اجاره خودرو می باشد.
پرداخت مبلغ اجاره خودرو ( این مبلغ بسته به مدل و نوع خودرو و اینکه چند روز می خواهید از آن استفاده نمایید متفاوت می باشد).

ارزانترین نرخ ویزای دبی :

ایرانیان عزیز برای سفر به دبی می بایستی قبل از سفر ویزای خود را تهیه نمایند .

خوشبختانه دریافت ویزا دبی برای ایرانیان عزیز بسیار آسان بود و ویزا به صورت کاملا الکترونیکی بدون نیاز به حضور در سفارت و تنها با اسکن مدارک انجام می شود . سایت ویزا برای دبی این خدمات را با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید .

کدارک مورد نیاز ویزا دوبی ؟

برای صدور ویزای دبی در حال حاضر تنها به اسکن پاسپورت – شناسنامه – کارت ملی و عکس نیاز می باشد .

مدت زمان صدور ویزای دبی ؟

برای صدور ویزا عادی دوبی 4 روز کاری و صدور ویزای فوری دبی 1 تا 2 روز کاری زمان نیاز می باشد .

قیمت ویزا دبی

قیمت ویزای دبی با توجه به نوسانات نرخ درهم و ارز همیشه در حال تغییر است در جدول زیر قیمت روز ویزای دبی به تومان و درهم قابل مشاهده است .

 

ویزای 10 روزه دبی

 ویزای 30 روزه دبی

 ویزای 60روزه دبی

عادی

3.600.000 تومان 4.200.000 تومان 6.000.000 تومان

فوری

4.500.000 تومان 5.000.000 تومان ندارد

مولتی

ندارد 7.000.000 تومان ندارد

 

قیمت ویزای دبی برای زیر 18 سال (تومان)

 

ویزای 10 روزه دبی

 ویزای 30 روزه دبی

 ویزای 60روزه دبی

عادی

1.600.000 تومان 2.200.000 تومان 3.000.000 تومان

فوری

2.500.000 تومان 3.000.000 تومان ندارد

مولتی

ندارد 5.000.000 تومان ندارد

این نکته نیز قابل ذکر است و باید به آن اشاره نماییم که اگر شما جزو افرادی هستید که اقامت دبی را دارا می باشید حتما باید با گواهینامه کشور امارات در هر کدام از شهر های آن که حضور دارید رانندگی نمایید و با گواهینامه بین المللی این امکان برای شما میسر نخواهد گردید.

اگر مایل می باشید در دبی با گواهینامه بین المللی خود رانندگی کنید باید در نظر داشته باشید که این کشور و شهر دبی دارای قوانین و مقررات مخصوصی برای رانندگی می باشند که مهمترین این قوانین عبارتند از:
همانند بسیاری از کشورها در امارات و شهر دبی سن قانونی برای رانندگی 18 سال می باشد، پس مهمترین نکته این موضوع است که برای رانندگی در دبی حتما باید حداقل 18 سال سن را داشته باشید
در این کشور و شهر دبی در زمان رانندگی هر فرد باید حتما از کمربند ایمنی استفاده نماید و در صورت نبستن و ثبت تخلف باید جریمه مخصوص را پرداخت نمایید.
در صورتی که مایل به صحبت کردن با تلفن می باشید در دبی فقط می توانید به صورت اینترنتی و یا بلوتوثی صحبت نمایید و در غیر این صورت جریمه ای مشخص به شما تعلق میگیرد.
در حین رانندگی نباید از مشروبات الکلی استفاده نمایید و در صورت استفاده و دیده شدن جریمه به شما تعلق خواهد گرفت.
در حین داشتن سرعت غیر مجاز نیز به شما جریمه تعلق خواهد گرفت.

اگر هم دارای گواهینامه بین المللی می باشید در حین رانندگی در دبی تخلفی انجام داده و یا از قوانین سرپیچی نمایید برای شما و به اسم شما با درج شماره گواهینامه بین المللی ثبت خواهد شد و این می تواند برای دفعات بعد که می خواهید گواهینامه بین المللی بگیرید مشکلاتی به وجو بیاورد.

این موضوع نیز قابل ذکر است که هر فرد برای اخذ گواهینامه بین المللی در کشور محل زندگی خود باید مدارکی به مسئولین مربوطه ارائه دهد که این مدرام مهم و قابل توجه عبارتند از:
برای اخذ گواهی نامه بین المللی هر فرد و متقاضی باید مدارکی ارائه دهد، که این مدارک عبارتند از:
اصل گواهی نامه کشوری که در آنجا ساکن هستید.
یک قطعه عکس از شخص متقاضی ( اگر جزو مسافران خانمی هستید که از ایران قصد سفر به دبی را دارید و مایل به اخذ گواهینامه بین المللی می باشید عکستان باید مطابق با قوانین و حجاب اسلامی باشد).
ارائه اصل پاسپورت شخی متضای دریافت گواهینامه بین المللی.
تکمیل فرم درخواست اولیه.
پرداخت هزینه های مرتبط با اخذ گواهینامه بین المللی و ارائه فیش پرداختی آن.
هر متقاضی بعد از ارائه مدارک برای اخذ گواهینامه بین المللی باید در صورت تایید و صدور گواهی نامه خود از طریق یکی از گزینه های زیر اقدام به دریافت گواهینامه خود نماید که این گزینه های عبارتند از:
مراجعه به مراکز اصلی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی هر کشوری که ساکن آنجا می باشید.
مراجعه به یکی از نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیل رانی هر کشوری که در آنجا اسکن می باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا